РАСПИСАН ТРЕЋИ ИПАРД III ЈАВНИ ПОЗИВ У ОКВИРУ МЕРЕ 1 ЗА НАБАВКУ НОВЕ ОПРЕМЕ, МАШИНА И МЕХАНИЗАЦИЈЕ
Расписан је Трећи јавни позив за подношење захтева за одобравање пројекта за ИПАРД подстицаје за инвестиције у физичку имовину пољопривредних газдинстава за набавку нове опреме, машина и механизације у оквиру ИПАРД III програма.
Рок за подношење захтева за одобравање права на подстицаје је од 23. децембра 2024. године до 24. јануара 2025. године.
Предмет овог Јавног позива су инвестиције у физичку имовину и прихватљиви трошкови у набавку нове опреме, машина и механизације, осим инвестиција у изградњу и набавку нових трактора.
Обухваћени су сектори млека, меса, воћа, поврћа, житарица и индустријског биља, грожђа, јаја и рибарства.
По овом Јавном позиву опредељена су средства у износу од 1.688.641.333,72 динара.
Висина подстицаја износи од 60 одсто до 75 одсто прихватљивих трошкова инвестиције, у зависности од тога да ли је подносилац млади пољопривредник, или произвођач сертификованих органских производа, да ли се пољопривредно газдинство налази у планинском подручју, или је инвестиција везана за управљање отпадом и отпадним водама, као и производњу и складиштење енергије из обновљивих извора
По једном захтеву, без обзира на укупну вредност предметне инвестиције, корисник може да оствари право на ИПАРД подстицаје у минималном номиналном износу од 20.000 евра и максималном номиналном износу од 1.000.000 евра.
Текст Јавног позива доступан је на интернет страници Министарства пољопривреде, шумарства и водопривреде http://www.minpolj.gov.rs, као и интернет страници Управе за аграрна плаћања на линку https://uap.gov.rs/javni-pozivi-ipard-iii/
Информације у вези расписаног Јавног позива доступне су на телефон Инфо-центра Министарства пољопривреде, шумарства и водопривреде: 011/260-79-60 или 011/260-79-61, као и контакт центра Управе за аграрна плаћања: 011/30-20-100 или 011/30-20-101, сваког радног дана од 7:30 до 15:30 часова.
Вест и насловна фотографија преузети са веб сајта Управе за Аграрна Плаћања Републике Србије (uap.gov.rs)